NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA​

Informacje i odpowiedzi na Twoje pytania

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Informacje dotyczące zamówień

Realizację naszych usług rozpoczynamy dwa dni po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, o czym klient zostaje wcześniej poinformowany telefonicznie.

Wszelkie zmiany w diecie klient zobowiązany jest zgłosić drogą mailową na adres kontakt@zielonakrowa.com.pl z minimum trzydniowym wyprzedzeniem. Przykładowo: zmiana zgłoszona w poniedziałek może zostać najwcześniej uwzględniona w posiłkach zaplanowanych na czwartek.

Zielona Krowa świadczy usługi na terenie Całego trójmiasta (Gdańsk, Sopot, Gdynia).                                              Po wcześniejszym uzgodnieniu warunków istnieje również możliwość dowozu do innych lokalizacji.

Wpłaty nie podlegają zwrotowi. Po wcześniejszym ustaleniu istnieje możliwość przerwania dostaw oraz skorzystania ze wpłaconych środków w innym okresie.